Оператор технічного обслуговування
Мастергаз: інжиніринг для людей!

Публічна оферта

м. Київ, 23 вересня 2025 року

ТОВ «МАСТЕРГАЗ» (код ЄДРПОУ 38321792), що є платником ПДВ (усі ціни на сайті вказані в гривнях з урахуванням ПДВ), в особі уповноважених представників, публічно пропонує невизначеному колу осіб (далі – Покупець) укласти договір про купівлю-продаж товарів і надання послуг на веб-сайті mastergaz.com.ua на нижченаведених умовах. Ця пропозиція є публічним договором (офертою) відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України, і в разі прийняття (акцепту) її умов Покупець зобов’язується виконувати умови цього Договору.

1. Терміни та загальні положення

Загальні умови: Цей Договір набуває чинності з моменту акцепту Покупцем цієї оферти. Безумовним акцептом є здійснення Покупцем дій, що свідчать про прийняття умов Договору, а саме натискання на Сайті кнопки «Підтвердити замовлення» або «Оплатити» на сторінці оформлення замовлення та отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді (на e-mail або в особистому кабінеті). З цього моменту Договір вважається укладеним. Перед натисканням кнопки оформлення замовлення Покупець зобов’язаний відмітити чекбокс «Погоджуюся з умовами Публічної оферти та Політикою конфіденційності», що підтверджує ознайомлення і згоду з умовами цього Договору. Продавець наполягає, що до здійснення акцепту Покупець повинен уважно ознайомитися з текстом цієї Публічної оферти та Політики конфіденційності. Якщо Покупець не згоден з будь-яким пунктом оферти – він повинен утриматися від здійснення замовлення товарів/послуг на Сайті.

2. Предмет договору

2.1. Предметом цього Договору є платне надання Продавцем Покупцеві Товарів і/або Послуг, що пропонуються на Сайті, а також здійснення необхідних дій для їх доставки або виконання, на умовах та в порядку, визначених цим Договором. Даний публічний договір одночасно охоплює як купівлю-продаж Товарів, так і надання супутніх чи окремих Послуг.

2.2. Асортимент та опис Товарів і Послуг, їхні ключові характеристики, ціни, умови надання послуг тощо визначаються відповідними розділами Сайту (каталог товарів, каталог послуг). Всі пропозиції щодо продажу Товарів і надання Послуг, розміщені на Сайті, дійсні в межах наявності відповідного товару/можливості надати послугу. Продавець має право в односторонньому порядку оновлювати асортимент, ціни та іншу інформацію на Сайті.

2.3. Територія та доступність послуг: Продавець здійснює продаж і доставку Товарів по всій території України (через поштових перевізників, як зазначено нижче). Надання виїзних Послуг здійснюється в межах м. Києва та найближчих передмість Київської області (територія діяльності сервісних майстрів Продавця). Продавець не надає послуг за межами визначеної території, що доводиться до відома Покупця під час оформлення замовлення.

2.4. Вікові обмеження: Покупцем за цим Договором може бути лише особа, яка досягла 18-річного віку (для фізичних осіб). Оформлюючи Замовлення, Покупець підтверджує, що відповідає цьому критерію. Продавець не несе відповідальності за продаж товарів/послуг особам, які надали неправдиві відомості щодо свого віку чи правосуб’єктності.

3. Порядок оформлення замовлення

3.1. Оформлення Замовлення: Покупець самостійно обирає потрібні Товари та/або Послуги на Сайті, формує Замовлення, додаючи обрані позиції до «Кошика». На сторінці оформлення замовлення Покупець заповнює необхідні дані: контактну інформацію, адресу доставки (у разі замовлення Товарів з доставкою), обирає спосіб оплати та підтверджує Замовлення.

3.2. Перевірка даних: До моменту натискання кнопки підтвердження Замовлення, Покупець має можливість перевірити правильність введених даних і складу замовлення. У випадку виявлення помилок або необхідності внесення змін – Покупець може відкоригувати замовлення (змінити кількість товарів, вилучити або додати позиції, змінити контактні дані чи адресу тощо) безпосередньо на сторінці оформлення. На Сайті надаються підказки щодо перевірки та виправлення даних перед підтвердженням замовлення. Покупець не повинен підтверджувати замовлення, доки не впевнений у правильності й повноті наданої інформації.

3.3. Підтвердження та акцепт: Після заповнення всіх необхідних полів та вибору параметрів замовлення Покупець натискає кнопку «Підтвердити замовлення» (або аналогічну за змістом, наприклад «Оплатити»). Цим діянням Покупець підтверджує свою згоду на придбання обраних Товарів/Послуг і приймає умови цього Договору (відбувається акцепт оферти). Договір між сторонами набуває чинності з моменту підтвердження замовлення Продавцем. Продавець надсилає Покупцю електронне підтвердження прийняття замовлення – у вигляді листа на вказану email-адресу та/або повідомлення в особистому кабінеті на Сайті. У підтвердженні містяться деталі замовлення (перелік товарів/послуг, суми до оплати, обрані способи оплати й доставки тощо), що є підтвердженням факту укладення Договору.

3.4. Відмова в замовленні: Продавець залишає за собою право відмовити в обробці Замовлення, якщо надана Покупцем інформація є неповною або викликає обґрунтовані сумніви, або якщо у Продавця відсутня можливість виконати таке замовлення (відсутність товару на складі, відсутність доступу до адреси надання послуги тощо). У разі неможливості виконання замовлення Продавець повідомляє Покупця контактними даними, наданими при оформленні, для вирішення ситуації (замінити товар, анулювати замовлення, узгодити нові умови тощо).

4. Ціна товарів/послуг і оплата

4.1. Вартість товарів і послуг: Ціни на всі Товари і Послуги вказуються на Сайті в національній валюті України – гривні (UAH). Усі ціни є кінцевими з урахуванням податків, зокрема ПДВ, якщо інше прямо не зазначено. Продавець має право змінювати ціни в односторонньому порядку, але такі зміни не впливають на вже підтверджені Покупцем замовлення (для них діє ціна, актуальна на момент акцепту). У разі помилки в ціні товару/послуги, що вже замовлені, Продавець негайно інформує про це Покупця для підтвердження або скасування замовлення.

4.2. Методи оплати: Покупець може обрати зручний спосіб оплати із доступних на Сайті:

- Онлайн-оплата банківською карткою – через електронні платіжні системи, інтегровані на Сайті (платіжні сервіси банків або процесингових систем). Оплата здійснюється шляхом введення платіжних реквізитів картки Покупця на захищеній платіжній сторінці. Після успішної транзакції замовлення вважається оплаченим.

- Безготівковий розрахунок за рахунком – для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців є можливість оплати за безготівковим рахунком. Для вибору цього способу Покупець надає необхідні реквізити, Продавець виставляє рахунок-фактуру, який Покупець оплачує через банк. Замовлення буде виконано після зарахування коштів на рахунок Продавця.

- Оплата при отриманні послуги (офлайн) – у разі замовлення виїзної Послуги Покупець може здійснити оплату готівкою майстру-сервіснику після виконання робіт або платіжною карткою на місці через спеціальний мобільний POS-термінал чи шляхом сканування наданого майстром QR-коду/перейшовши за платіжним посиланням. Такий платіж проводиться через захищену систему онлайн-оплати (платіжний шлюз банку), тому фінансові дані Покупця залишаються захищеними.

(Примітка: Конкретні платіжні сервіси – LiqPay, Portmone, GercPay тощо – можуть використовуватися Продавцем, але в тексті договору вони не визначаються, щоб не обмежувати право Продавця змінювати платіжні системи.)

4.3. Передоплата і бронювання: Як правило, Продавець не вимагає передоплати за роботи/послуги – оплата здійснюється по факту виконання. Вартість виїзду майстра на об’єкт включена у вартість послуги і окремо не оплачується (окреме бронювання часу чи передоплата за виїзд не потрібні). Передоплата може вимагатися виключно у випадку, якщо для виконання замовлення необхідно придбати специфічне, індивідуальне обладнання або нестандартні комплектуючі, яких немає в наявності у Продавця. У такому разі Продавець повідомляє Покупця про необхідність передоплати за зазначене обладнання/комплектуючі у розмірі 100% їх вартості. Передоплата стосується тільки вартості такого спеціального обладнання і не стягується як аванс за роботи.

4.4. Підтвердження оплати (фіскальний чек): Продавець здійснює реєстрацію розрахункових операцій через РРО/ПРРО у випадках, передбачених законом. Фіскальний чек у електронній формі (електронний чек) на суму оплати буде надісланий Покупцю на електронну пошту або у месенджер (Viber/Telegram/SMS) після проведення оплати – автоматично або за запитом. Паперовий (друкований) чек на місці розрахунку, як правило, не видається. Електронний чек підтверджує факт оплати і може бути використаний Покупцем як підтвердження придбання товару/послуги.

5. Доставка товарів та виконання послуг

5.1. Способи отримання товарів:

- Якщо Покупець замовив лише Товар (без виїзної послуги з установки/сервісу), доставка здійснюється кур’єрськими службами. Продавець відправляє товар по Україні через перевірених перевізників, таких як Нова Пошта або Укрпошта, на вибір Покупця. Покупець може обрати доставку на відділення перевізника або кур’єром на вказану адресу. Також можливий самовивіз товару зі складу/офісу Продавця за домовленістю (за наявності такої опції на Сайті).

- Якщо Покупець замовив комплекс “товар + послуга” або окрему виїзну Послугу, що вимагає наявності товару (наприклад, встановлення з придбанням лічильника, заміна обладнання, ремонт із запасними частинами тощо), то необхідні товари/матеріали будуть доставлені майстром під час виїзду на об’єкт Покупця. В цьому разі окрема плата за доставку по м. Києву та передмістю не стягується, а доставка здійснюється в рамках надання послуги.

5.2. Строки відправлення та виконання: Продавець прагне відправити замовлені Товари якнайшвидше. Зазвичай відправлення товару перевізнику здійснюється протягом 1–2 робочих днів з моменту підтвердження замовлення та (у разі передоплати) надходження оплати. Термін доставки безпосередньо залежить від обраного перевізника та віддаленості регіону і зазвичай становить 1–4 дні по Україні. Надання виїзних Послуг (встановлення, повірка, ремонт тощо) здійснюється у погоджені з Покупцем дату і час. При оформленні замовлення на послугу Покупець узгоджує з Продавцем (або обирає із доступних) зручний час приїзду майстра. Перенесення або скасування візиту майстра можливе без штрафів та плати – Покупець зобов’язаний лише повідомити Продавця про зміни якнайшвидше (бажано не пізніше, ніж за 24 години до призначеного часу, за можливості). Продавець, зі свого боку, також може перенести візит у разі виникнення форс-мажорних або непередбачених обставин (з затвердженням нового часу зручного для Покупця).

5.3. Обов’язки при доставці: Покупець зобов’язується під час отримання товару від перевізника перевірити цілісність упаковки та самого товару. У випадку пошкоджень чи невідповідності товару Покупець повинен повідомити перевізника (скласти відповідний акт/претензію) та одночасно зв’язатися з Продавцем для оперативного вирішення проблеми. При отриманні товару від майстра на об’єкті Покупець також повинен оглянути товар до початку монтажу/виконання послуги. Продавець несе відповідальність за належне пакування та відправлення товару, але не може відповідати за дії третіх осіб (перевізника) після передачі їм вантажу – у межах передбачених законодавством і договором перевезення.

5.4. Виконання послуг: Послуги (монтаж, повірка, ремонт тощо) виконуються компетентними спеціалістами Продавця у погоджений з Покупцем час. Покупець зобов’язаний забезпечити доступ майстра до обладнання/приладів, надати можливість безпечного виконання робіт (допуск в приміщення, доступ до комунікацій тощо). Після надання послуги майстер надає Покупцю акт виконаних робіт або інший підтверджуючий документ (якщо це передбачено характером послуги), а також необхідні документи на товар (гарантійний талон, відмітку про повірку лічильника тощо).

6. Перехід права власності та ризиків

6.1. Момент переходу права власності: Право власності на замовлені Товари переходить до Покупця в момент фактичної передачі товару Покупцю. Така передача відбувається: (a) при отриманні товару Покупцем від представника перевізника (підписання транспортної накладної або отримання посилки у відділенні означає, що товар переданий Покупцю), або (b) при безпосередній передачі товару майстром Продавця в руки Покупцю на об’єкті надання послуги.

6.2. Перехід ризику випадкового пошкодження/знищення: Ризики випадкового знищення або пошкодження товару переходять до Покупця з моменту передачі товару Покупцю або його представнику. При доставці через поштового перевізника ризик переходить на Покупця в момент передачі товару перевізнику (адже перевізник несе відповідальність за цілісність вантажу з цього моменту перед Покупцем згідно з умовами перевезення). При доставці майстром – ризик переходить у момент вручення товару Покупцю на об’єкті.

6.3. Право власності на результати послуг: Усі матеріальні результати, створені в процесі надання послуг (монтажні компоненти, встановлені прилади тощо), після завершення робіт і повної оплати переходять у власність Покупця. До моменту передачі результатів послуги Покупцю (підписання акту виконаних робіт або фактичного завершення послуги) результати робіт належать Продавцю.

7. Повернення товарів (розірвання договору купівлі-продажу)

7.1. Добровільна відмова від товару (належної якості): Покупець, який придбав Товар дистанційно (через Сайт), має право розірвати цей Договір в частині купівлі-продажу товару, відмовившись від отриманого товару належної якості протягом 14 днів з дня його отримання (не враховуючи день отримання), без пояснення причин, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Для реалізації цього права Покупець повинен повідомити Продавця будь-яким доступним каналом зв’язку (e-mail, телефон) про рішення відмовитися від товару, а також повернути товар Продавцю.

7.2. Умови повернення товару: Повернення товару належної якості можливе, якщо він не був у використанні, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також повну комплектність (упаковка, комплектуючі, документація тощо). Покупець відповідає за зменшення вартості товару внаслідок використання товару (якщо таке використання мало місце). Деякі категорії товарів не підлягають поверненню відповідно до законодавства, зокрема: товари, виготовлені на замовлення або за індивідуальними вимогами Покупця; товари, які швидко псуються; товари в одноразовій упаковці, яка була розкрита, та інші випадки, передбачені ст. 9 Закону «Про захист прав споживачів». До товарів, що реалізуються Продавцем, не підлягають поверненню: прилади, що мають ознаки монтажу або використання (наприклад, встановлені лічильники, фільтри після прокачування води тощо), а також індивідуально скомплектовані замовлення нестандартних деталей. Продавець при зверненні Покупця уточнить, чи підпадає товар під виключення.

7.3. Порядок повернення коштів: У разі відмови від товару належної якості Покупець зобов’язаний за свій рахунок відправити товар назад Продавцю (якщо товар об’ємний – узгоджується з Продавцем спосіб повернення). Витрати на зворотню доставку несе Покупець, крім випадків, коли повернення зумовлене явним браком, пошкодженням товару з вини Продавця або невідповідністю отриманого товару замовленню – у таких випадках доставку оплачує Продавець. Після отримання повернутого товару і перевірки його стану, Продавець протягом до 14 днів (як правило, швидше) повертає Покупцю кошти за товар на вказані Покупцем реквізити. Повернення коштів здійснюється тим же способом, яким була отримана оплата, якщо інше не погоджено з Покупцем.

7.4. Обмін товару: Якщо Покупець бажає здійснити обмін товару належної якості на інший (наприклад, інша модель або модифікація), це здійснюється шляхом повернення первинного товару (як зазначено вище) та оформленням нового замовлення на інший товар. Пряма заміна можлива за домовленістю з Продавцем у рамках того ж 14-денного періоду. Витрати на пересилання при обміні несе Покупець (за винятком випадків браку або помилки Продавця).

7.5. Повернення товару неналежної якості: У випадку, якщо отриманий товар виявився бракованим або не працює належним чином з вини виробника/Продавця, Покупець має право протягом гарантійного строку пред’явити вимоги, передбачені Законом (безкоштовне усунення недоліків, заміна товару, пропорційне зменшення ціни або розірвання договору і повернення коштів). У такому разі витрати на доставку до сервісного центру або повернення товару Продавцю несе Продавець. Порядок дій Покупця: звернутися до Продавця з описом проблеми та слідувати інструкціям щодо гарантійного обслуговування або повернення.

8. Відмова від послуг (розірвання договору про надання послуг)

8.1. Право на відмову від послуги: Покупець має право відмовитися від замовленої Послуги, оформленої дистанційно (на Сайті), протягом 14 календарних днів з моменту акцепту цієї оферти (укладення договору), якщо надання послуги ще не було повністю здійснено. Для реалізації цього права Покупець повинен повідомити Продавця про відмову від послуг у письмовій формі (email) або усно (по телефону) з обов’язковим подальшим письмовим підтвердженням. Продавець припиняє надання послуги з моменту отримання такого повідомлення.

8.2. Розрахунки при відмові від послуги: Якщо на момент повідомлення про відмову послуга вже частково надана, Покупець зобов’язаний оплатити Продавцю ту частину послуги, яка фактично була надана до моменту відмови. Сума до оплати визначається пропорційно обсягу наданих послуг або витрачених Продавцем ресурсів (матеріалів), про що сторони можуть скласти відповідний акт або інший документ. Якщо Покупець вже здійснив попередню оплату за послугу, Продавець повертає кошти за невиконану частину послуги протягом 14 днів з моменту припинення надання послуги (або швидше, за домовленістю).

8.3. Випадки втрати права на відмову: Покупець позбавляється права на відмову від договору про надання послуг у разі, якщо: (a) послугу повністю надано (виконано) Продавцем до закінчення 14-денного терміну з моменту укладення договору, за умови що Покупець дав явну згоду на таке виконання (наприклад, сам наполягав на негайному наданні послуги); або (b) послуга є терміновим ремонтом чи обслуговуванням у приміщенні споживача, який на прохання Покупця здійснюється негайно (відповідно до ч.3 ст. 13 Закону «Про захист прав споживачів» Покупець не може відмовитися від оплаченого термінового ремонту). Таким чином, якщо Покупець замовив виїзд майстра для негайного усунення поломки чи виконання роботи у свого дому/офісу в найкоротший строк, і майстер уже прибув та виконав роботи за згодою Покупця – право на скасування після факту наданої послуги не застосовується.

8.4. Документальне підтвердження: Після надання послуги Продавець може оформити акт виконаних робіт або інший документ. Якщо Покупець відмовляється від послуг до їх завершення, сторони за необхідності підписують акт про надані послуги/витрати до дати розірвання договору, щоб зафіксувати обсяг виконаного та провести остаточний розрахунок.

9. Гарантійні зобов’язання

9.1. Гарантія на товари: На всі товари, що продаються Продавцем, поширюється гарантія виробника або гарантійні зобов’язання, визначені відповідно до законодавства. Строки та умови гарантії вказуються в гарантійному талоні виробника або в іншій супровідній документації, що надається разом із товаром. Продавець передає Покупцю всі гарантійні документи на товар (гарантійний талон, відмітки про введення в експлуатацію тощо) під час передачі товару/закінчення монтажу. Реалізація гарантії: У разі виявлення протягом гарантійного строку недоліків товару Покупець має право звернутися або безпосередньо до авторизованого сервісного центру виробника, або до Продавця – для подальшого сприяння в гарантійному обслуговуванні. Продавець сприяє передачі товару в сервісний центр, якщо це доцільно, або може здійснити обмін товару чи повернення коштів відповідно до закону (в випадках, коли гарантійний випадок підпадає під умови повернення). Гарантійне обслуговування здійснюється безкоштовно для Покупця за наявності гарантійного талону та документа, що підтверджує покупку (електронного чи паперового чека, накладної тощо).

9.2. Гарантія на надані послуги: Продавець гарантує належну якість та професійне виконання монтажних, ремонтних та інших робіт. Гарантійний строк на роботи (послуги) становить 24 місяці з дати підписання акту виконаних робіт (або іншого документа, що підтверджує виконання та прийняття послуги). Протягом цього строку, якщо з вини Продавця будуть виявлені недоліки виконаних робіт (наприклад, порушення герметичності монтажних з’єднань, неправильне встановлення приладу, що призвело до некоректної роботи тощо), Продавець зобов’язується усунути такі недоліки власним коштом у розумний строк. Гарантія на роботи не поширюється на випадки, коли порушення в роботі обладнання чи систем спричинені: неналежним використанням або обслуговуванням з боку Покупця, втручанням третіх осіб у встановлене обладнання, форс-мажорними обставинами (затоплення, пожежа тощо) або іншими незалежними від Продавця причинами.

9.3. Додаткові гарантійні зобов’язання: Продавець може надавати розширені гарантії або програми сервісного обслуговування (наприклад, абонентське обслуговування на певний період) – на умовах, опублікованих додатково або в супровідних договорах. Умови таких програм доводяться до відома Покупця окремо і є доповненням до цього Договору, якщо Покупець приєднався до відповідної програми.

10. Комунікації з клієнтом та підтримка

10.1. Контактні канали: Зв’язок з Продавцем здійснюється через зазначені на Сайті канали: телефонні номери, електронну пошту info@mastergaz.com.ua, онлайн-чат (якщо доступний) або форму зворотного зв’язку на Сайті. Покупець може звернутися з будь-яких питань щодо товарів, послуг, статусу замовлення, гарантійного обслуговування тощо.

10.2. Час реагування: Продавець опрацьовує звернення клієнтів у робочий час (понеділок–п’ятниця з 9:00 до 19:00, субота–неділя з 10:00 до 19:00). Заявки, отримані поза робочими годинами, можуть бути оброблені наступного робочого дня. Стандартний час відповіді на електронні звернення або повідомлення – протягом 24 годин у робочі дні. Телефонні лінії працюють у вказані години; якщо всі оператори зайняті, Покупець може залишити заявку на зворотній дзвінок.

10.3. Особистий кабінет: За наявності функції особистого кабінету на Сайті, Покупець може переглядати статуси своїх замовлень, історію покупок, завантажувати електронні документи (рахунки, акти, е-чеки) та звертатися в підтримку через спеціальну форму в кабінеті. Комунікація через особистий кабінет також вважається офіційним зверненням Покупця.

10.4. Розгляд претензій: Усі претензії щодо якості товарів, послуг, недоліків, що виникли протягом гарантійного строку, чи інші спірні питання Покупець може направляти Продавцю письмово (на email) або через форму зворотного зв’язку. Продавець зобов’язується розглянути претензію і надати обґрунтовану відповідь чи пропозицію щодо врегулювання протягом 7 робочих днів (якщо інший строк не встановлено законодавством для окремих випадків). У разі, якщо для вирішення звернення потрібен огляд товару або виїзд спеціаліста, строки вирішення можуть бути збільшені – про що Покупець буде попередньо проінформований.

11. Вирішення спорів та застосовне право

11.1. Застосовне право: До відносин між Продавцем і Покупцем застосовується право України. Цей Договір складено відповідно до норм цивільного та господарського законодавства України і підпадає під регулювання Закону України «Про захист прав споживачів» (у частині захисту прав Покупця як споживача), Цивільного кодексу України, Закону «Про електронну комерцію» та інших актів чинного законодавства.

11.2. Претензійний порядок: Сторони зобов’язуються вживати заходів для вирішення спорів і розбіжностей, що можуть виникнути з виконання цього Договору, шляхом переговорів та претензійного порядку врегулювання. Перед зверненням до суду Покупець повинен направити Продавцю письмову претензію (на поштову адресу або email) із суттю питання. Продавець розглядає претензію у термін до 7 робочих днів та повідомляє Покупця про результати розгляду.

11.3. Юрисдикція: Якщо спір не вдалося вирішити шляхом переговорів, він підлягає остаточному вирішенню у судовому порядку. Сторони погоджуються, що підсудність встановлюється згідно з чинним процесуальним законодавством. За загальним правилом, спори між суб’єктом господарювання і споживачем можуть передаватися до суду за зареєстрованим місцезнаходженням відповідача. У випадку, якщо відповідачем є Продавець, сторони визначають підсудність за місцезнаходженням Продавця (м. Київ), якщо інше не суперечить обов’язковим нормам законодавства про захист прав споживачів (яким, зокрема, може бути передбачено право споживача звернутися до суду за своїм місцем проживання).

11.4. Вирішення в рамках захисту прав споживачів: Покупець також має право звернутися за захистом своїх прав до органів з питань захисту прав споживачів (Держпродспоживслужба) або інших уповноважених органів у порядку, передбаченому законом, якщо Продавець порушує його права. Цей Договір не обмежує законні права споживача, надані йому чинним законодавством України.

12. Форс-мажор

12.1. Обставини непереборної сили: Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання своїх зобов’язань за Договором, якщо таке невиконання є наслідком дії непереборної сили (форс-мажору). Під форс-мажорними обставинами розуміються надзвичайні чи невідворотні обставини, які знаходяться поза контролем сторін і роблять неможливим виконання зобов’язань. До них, зокрема, належать: війна, воєнні дії, терористичні акти, громадянські заворушення; стихійні лиха (повінь, пожежа, землетрус тощо); виникнення надзвичайних ситуацій (блокади, страйки, масові заворушення); нормативні акти органів влади (заборона перевезень, карантинні обмеження, інші заборони), а також інші обставини, що не залежать від волі сторін.

12.2. Дії при настанні форс-мажору: Сторона, для якої настали форс-мажорні обставини, повинна якомога швидше (але не пізніше 5 календарних днів з моменту їх настання) письмово повідомити іншу сторону про настання таких обставин і надати підтверджуючі документи від уповноваженого органу (Торгово-промислової палати або іншого компетентного органу, якщо застосовно). На період дії форс-мажору виконання зобов’язань сторін призупиняється. Якщо форс-мажор триває понад 2 місяці, кожна зі сторін має право ініціювати перегляд умов Договору або його розірвання. Після припинення дії форс-мажорних обставин сторона, що опинилася під їх впливом, повинна невідкладно повідомити іншу сторону про відновлення можливості виконання зобов’язань.

12.3. Вплив воєнного стану: Сторони визнають, що на території України можливе запровадження або дія воєнного стану, що також є форс-мажорною обставиною. Продавець докладатиме зусиль для виконання замовлень навіть в умовах воєнного стану, але не несе відповідальності за затримки чи невиконання, прямо спричинені воєнними діями або загрозою для життя і здоров’я працівників.

13. Заключні та інші положення

13.1. Момент набрання чинності офертою: Ця Публічна оферта набирає чинності з моменту її оприлюднення на Сайті (дата публікації: 23 вересня 2025 року) і діє безстроково до моменту її відкликання або заміни Продавцем. Продавець має право в будь-який момент внести зміни до тексту цієї оферти або відкликати її. У разі внесення змін – нова редакція оферти набуває чинності з моменту опублікування на Сайті, якщо інший строк набрання чинності не зазначений додатково. Замовлення, зроблені до моменту набрання чинності нової редакції, обслуговуються за умовами, які були актуальні на момент акцепту оферти Покупцем.

13.2. Мультимовність договору: Даний Договір складено українською мовою. На Сайті також можуть бути розміщені переклади цього Договору російською та англійською мовами (та/або іншими мовами) для зручності Покупців. Всі версії договору є автентичними, але у разі будь-яких розбіжностей між українською версією та перекладом – пріоритет має український текст (як той, що складений відповідно до вимог законодавства). Українська версія договору є обов’язковою до застосування.

13.3. Посилання на інші документи: Невід’ємною частиною цього Договору є Політика конфіденційності (розміщена на Сайті за відповідним посиланням), що визначає порядок обробки та захисту персональних даних Покупця. Оформлюючи замовлення, Покупець також дає згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до умов Політики конфіденційності.

13.4. Недійсність окремих положень: Якщо будь-яке положення цього Договору буде визнане недійсним, це не тягне за собою недійсність Договору в цілому. У такому разі сторони керуватимуться положеннями законодавства або домовленостями, найбільш наближеними за змістом до початкових домовленостей, і продовжать виконання Договору в частині, що не зачіпається недійсним положенням.

13.5. Відповідність вимогам платіжних систем та партнерів: Розміщення цієї публічної оферти, а також інформації про умови оплати, доставки, повернення і гарантії на Сайті спрямовано на дотримання вимог законодавства та правил партнерських сервісів. Наявність даного Договору на Сайті підтверджує виконання Продавцем умов платіжних сервісів (банківських еквайрингів, таких як LiqPay тощо) та маркетплейсів (Google Merchant Center та ін.), що вимагають публічного розміщення умов продажу, повернення і обслуговування споживачів.

13.6. Контакти та підпис: Продавець – ТОВ «МАСТЕРГАЗ», ЄДРПОУ 38321792, в особі директора або уповноважених осіб. Адреса: 02140, м. Київ, вул. Лариси Руденко, 6А, оф. 623. Тел.: +38 (044) 585-29-41, +38 (044) 585-22-41. Email: info@mastergaz.com.ua. Покупець – фізична або юридична особа, інформація про яку вказується при оформленні замовлення (ПІБ, адреса, контактні дані). Здійснюючи акцепт, Покупець підтверджує правильність наданих ним даних. Оформлення замовлення прирівнюється до власноручного підпису Покупця під цим Договором.

Завантажуйте наші додатки При замовленні з додатку, знижка 5%!
Замовити прорахунок Зателефонуємо протягом 10 хвилин!
Зателефонуємо протягом 10 хвилин
Каталог послуг
Магазин