Кондиціонер AUX FREEDOM ON / OFF ASW-H09A4 / FAR1 є неіверторною спліт-системою з настінним типом монтажу. Модель має лаконічний, стриманий дизайн з використанням класичних форм. Витонченості дизайнерському рішенню додає інформативний LED-дисплей. Примітно, що завдяки вдалому інженерному рішенню, кондиціонер оснащений функцією очищення і фільтрації повітря, а також володіє вкрай високими показниками енергоефективності серед неінверторних спліт-систем. Управління здійснюється за допомогою пульта дістаціонного управління.
Модель володіє великою кількістю додаткових функцій, таких як: Функція самодіагностики, низький рівень шуму, таймер, режим сну, режим AUTO RESTART, швидке нагрівання / охолодження, функція самоочищення, двосторонній випуск дренажу.
Основні параметри кондиціонер AUX FREEDOM ON / OFF ASW-H09A4 / FAR1:
Характеристики кондиціонер AUX FREEDOM ON / OFF ASW-H09A4 / FAR1:
Ще немає відгуків, але Ви можете це виправити ;)
У Києві - можливий самовивіз зі складу - вул. Лариси Руденко, 6А (станція метро «Позняки» - Бізнес-центр «Колізей»), оф. 623.
По всій Україні доставка здійснюється за рахунок одержувача через «Нова пошта». Час отримання 1-3 дні.
Дату доставки наші менеджери узгодять з Вами перед відправкою товару.
Вартість доставки однієї одиниці товару може варіюватися в залежності від ваги і габаритів (від 50грн до 200 грн.). Точна вартість доставки розрахована на картці товару.
Про прибуття замовлення у відділення ви будете повідомлені SMS-повідомленням «Нова Пошта» із зазначенням номера накладної.
Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися у відділенні протягом 3 робочих днів. Якщо після закінчення цього терміну ви не отримаєте замовлення, товар повернеться продавцю.
Зверніть увагу, що при одночасній покупці декількох товарів вартість доставки на одиницю товару суттєво зменшується.
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі при отриманні.
Мастергаз гарантує якість виконання
всіх робіт строком на на 24 місяці. Протягом цього терміну гарантується
безкоштовне виправлення всіх несправностей, браку, які виникли в результаті
виконання робіт.
- На все обладнання і товари, які
продає і встановлює Мастергаз - гарантійні зобов'язання забезпечуються
заводом-виробником. Ця інформація знаходиться в паспортах виробів, які
передаються покупцям. Там же зазначені координати сервісних центрів і самих
заводів-виробників. Покупець має право самостійно звернутися у разі виникнення
будь-яких гарантійний випадків при виконанні умов, зазначених в паспорті на
виріб.
- За гарантійним обслуговуванням Ви
можете звертатися в офіційні сервісні центри виробників придбаних товарів та в
наш магазин: 02141, м. Київ, вул. Лариси Руденко, буд. 6А, оф. 623.
- При зверненні в сервісний центр з
собою необхідно взяти товар з повною комплектацією, оригінальний гарантійний
талон, документ, що підтверджує оплату.
- Гарантія надається на термін від 2-х
тижнів до 99 місяців.
- порушена цілісність гарантійних
пломб;
- є механічні або інші пошкодження;
- порушені правила використання,
викладені в експлуатаційних документах;
- було виконано несанкціоноване
втручання, ремонт або змінені внутрішні деталі товару, змінена конструкція або
схема товару.
- природний знос або вичерпання
ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані
клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або
використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу
сторонніх предметів і т. п.);
- пошкодження в результаті стихійних
лих (природних явищ);
- ушкодження, викликані аварійним
підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним
підключенням до електромережі;
- ушкодження, викликані дефектами
системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті
з'єднання і підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням
товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
- Якщо наш товар не підійшов, ви можете
його просто повернути нам протягом 14 діб з моменту отримання. На відділення
Нової Пошти №23 в м. Києві та проінформувавши нас по електронній пошті
info@mastergaz.com.ua або передзвонивши на гарячу лінію за номерами +38 (044)
585-29- 41, +38 (044) 585-22-41, +38 (093) 621-23-05, +38 (067) 325-55-64, +38
(050) 682-94-66, +38 (093 ) 646-48-89.
- Кошти при цьому будуть Вам повернені
у той же самий спосіб, як була здійснена Вами оплата.
- Якщо товар не задовольнив за якістю - ми відшкодуємо затрачені Вами кошти на отримання та відправку.
- Повернення коштів та відшкодування транспортних витрат відбуваються протягом 3-х банківських днів з моменту отримання нами товару.